wtorek, 20 maja 2014

20 Maja 2013 
Pierwszy dzień na szkoleniu

Pierwszy sen w USA - nie pamiętam co, ale łóżko w Hiltonie jest cholernie wygodne:)

6.00 pani z recepcji dzwoni by nas obudzić!! Czemu tak wcześnie ja się pytam skoro zajęcia zaczynają się o 8?!  no ale ok. Ogolnie to jak kładłam się spać, to byłam sama, a jak się obudzilam to dwie inne osoby spały w łózkach obok mnie - party hard, że nie pamiętam? - nie... nie tym razem:P Po prostu poźno przyleciały a mnie nic nie jest w stanie obudzić:P

Pierwszy dzień na szkoleniu - 84 osoby z 20 krajów świata, w tym dwóch chłopców:P Dziewczyny z Polski 3;) Najwięcej jak zwykle dziewczyn z Brazylii (22)
Zasada 1 bycia w USA - bądź zawsze na czas:) Punktualnie o 8.00 zaczynamy zajęcia. Szczerze mówiąc to myślałam, że tam zamarznę bo włączyli klimatyzacje na 15 stopni gdzie za oknem 25! no ale przejdźmy do setna - szkolenie spoko:P Zawsze cos ciekawego się człowiek nauczył, choc jak mi się często zdarza przysypiałam;) szkolenie trwało od 8 do 5, z przerwami tak krótkimi, że nie zdążyłam skończyć mojego ciastka z Starsbuksa.

Co jednak najważniejsze po szkoleniu pojechaliśmy na wycieczkę do NYC downtown!! Moje pierwsze wrażenie o mieście - tylko tak szczerze: śmieci, smierdzi i wszyscy się spieszą. - nie tego oczekiwaliscie:P wiem, że nie:) Każdy ma swoj gust:) Miasto naprawdę wysoko rozwinięte i nie poweim, że nie jest fajne, ale nocą i z daleka albo jak się imprezuje:)



Nasza wycieczka to bus-trip co polegało na tym, że w raz z przewodnikiem jeżdziliśmy po najważneijszych częściach miasto i cykalismy zdjęcia:) Wysiadka przy statule wolności - obowiązkowe;)






 oraz Time Square!! Wow!Serio nie wierzyłam, że tam jestem, dopiero jak zobaczylam zdjęcia to do mnie dotarło:) Ogólnie Time Square też mnie nie zachwycił, bo to ulica z wielkimi bilbordami i światłami,  a ja jednak preferuje retro style:P

Jak na nowojorski styl przystało - zjadłam Hot-dog'a na Time Square  i uwierzcie modliłam się żeby się nim nie zatruć! Szczególnie po tym jak widziałam jak go robią:P

Nasza wycieczka trwała prawie 5 godzin więc miałam czas oglądnąć sporą część tego miasta - pictures poniżej:)
Brooklyn Bridge

USA - Mam na to dowód

Najwyższy budynek w USA, zbudowany zaraz obok miejsca upamiętniającego  World Trade Center


Time Squre once again:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz